اینجا مشهد است. بهشت دلالان سلامت که به آن‌ها اصطلاحا لیدر می‌گویند. لیدر‌ها معمولا کسانی هستند که از جنوب کشور و شهر‌های عرب‌زبان به مشهد آمده‌اند یا شاید مشهدی‌هایی که کمی عربی می‌دانند. این دلالان سلامت معمولا با آژانس‌های هواپیمایی یا مطب پزشکان و کلینیک‌های زیبایی کار می‌کنند. در حقیقت آن‌ها صفر تا صد سفر یک توریست عرب‌زبان را بر عهده می‌گیرند. از خورد و خوراک، هتل، مراکز سیاحتی و زیارتی تا عمل‌های زیبایی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ اعضای شورای اسلامی شهر مشهد انزجار خود را از هتک حرمت به قرآن کریم اعلام کردند و خواستار برخورد قاطعانه با عاملان شدند.
مشهد _ مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: تفاهم‌نامه مدرسه سازی در حاشیه مشهد با ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال توسط خیرمدرسه ساز مشهدی امضا شد.
‌مشهد ـ رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۶ نقطه در فضای شهر مشهد و مزین به قبور شهدای گمنام، فاقد یادمان شهری است که تا پایان سال ایجاد می‌شود.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: تردد خودروها در هسته مرکزی شهر از میدان ۱۵ خرداد تا میدان بیت المقدس از ساعت ۱۶ امروز نهم خرداد ماه ممنوع است.
تایباد ـ رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تایباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور اصلی شهر مشهدریزه به تایباد، دو کشته برجا گذاشت.
حاجی بگلو گفت: کمیته سفر‌های خارجی براساس مصوبات و مقررات زمینه حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر در این نمایشگاه را فراهم کرد و تعدادی از مدیران شهری و استانی خراسان رضوی در این نمایشگاه حاضر شدند. همچنین مقرر شد اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با هزینه شخصی در این نمایشگاه حاضر شوند.
روز گذشته ویدیویی از مهرداد محمدپور، قهرمان تنیس روی میز معلولین منتشر شد که لحظه توقیف خودروی پرایدش را گزارش می کرد!
مشهد ـ جلسه علنی شورای شهر مشهد امروز شاهد مراسم وداع با یک شهید گمنام دفاع مقدس بود.
مشهد ـ سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ بسته حمایتی به ساکنان مناطق حاشیه کلانشهر مشهد اهدا شد.
مشهد ـ سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ بسته حمایتی به ساکنان مناطق حاشیه کلانشهر مشهد اهدا شد.
مشهد ـ نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شورای ششم در تلاشیم یک کارخانه نوآوری در حاشیه شهر مشهد با نگاه توسعه‌ای در مناطق کم برخوردار احداث شود.
مشهد ـ یکی از اعضای شورای شهر مشهد که اخیراً دستگیر شده بود، با قید وثیقه آزاد شد.
مشهد ـ شهردار منطقه ۳ مشهد از آمار رو به گسترش پدیده بام فروشی در حاشیه شهر مشهد خبر داد.
مشهدر- ئیس اداره فرهنگ و ترافیک خراسان رضوی از وقوع ۶۵۹تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد خبر داد و گفت: بیشتر ترافیک از سمت غرب به شرق مشهد به ویژه بلوار وکیل آباد است.
رئیس اداره فرهنگ و ترافیک خراسان رضوی از وقوع ۶۵۹تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد خبر داد و گفت: بیشتر ترافیک صبحگاهی از سمت غرب به شرق مشهد به ویژه بلوار وکیل آباد است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی از تداوم تغییر ساعات کاری شهر مشهد تا پایان امسال خبر داد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیگیر بازداشت یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد هستیم و زمانی که پرونده و تحقیقات به نتیجه برسد اعلام خواهیم کرد.
مشهد ـ رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر جاده‌های منتهی به شهر مشهد برای تردد زائران وضعیت مناسبی ندارند.
مشهد ـ رئیس کمیسیون حاشیه شهر در شورای شهر مشهد از مطالعات اولیه احداث دومین بزرگراه در حاشیه شهر مشهد خبر داد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: با همت همه دستگاه‌های مرتبط، بسته تحولی حاشیه شهر مشهد مشخص شده است که باعث ایجاد ارزش افزوده می‌شود.
مشهد ـ معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مشهد با کمبود زمین مواجه‌ایم و قصد نداریم حاشیه شهر را گسترش دهیم.
مشهد ـ استاندار کربلا گفت: به دنبال همکاری گسترده میان ۲ شهر زیارتی مشهد و کربلا در همه زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.
مشهد ـ شورای شهر مشهد مقدس با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس در مشهد موافقت کرد.
مشهد ـ شورای شهر مشهد مقدس با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس در مشهد موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ